Social media gaan meer en meer onze wereld beheersen. Voor ondernemers zijn de mogelijkheden, bijvoorbeeld op het gebied van marketing ongekend. Voor veel ondernemers en organisaties is het – effectief – inzetten van social media nog een brug te ver. Het is niet alleen zomaar even wat nieuwe promotiemiddelen inzetten. Nee, het vergt veel meer: structurele verandering. Een volledig andere marktbenadering en positionering. Kennis wordt meer en meer commodity. Uw klanten willen niet meer met een logo praten maar met uw individuele medewerker. Die, maar ook uw leveranciers en klanten kunnen uw merkambassadeur zijn. Wist u bijvoorbeeld dat een Facebook-deelnemer gemiddeld zo’n 340 vrienden heeft. Dat is een groot bereik, waarvan u als ondernemer of organisatie gebruik kunt of zelfs wel moet maken. Zeker als je zoals bijvoorbeeld KPN zo’n 16.000 medewerkers hebt. Dat is een bereik van 5.500.000! Voor bijvoorbeeld Arriva is het steeds belangrijker om ervoor te zorgen dat de buschauffeur goed in zijn vel zit. En de boodschap van Arriva elke dag weer uitdraagt. Hij is namelijk voor de doelgroep het gezicht van Arriva! De mooie verhalen van de postbode of de buschauffeur zijn cruciaal om de doelgroep te bereiken. En dat geldt niet alleen voor KPN, Arriva of PostNL maar ook voor u als advocaat, jurist, notaris of accountant. Kennis etaleren is op Social saai! Zorg dat u opvalt!
Ontbreekt u de kennis, de tijd of het budget? Daar hebben wij een oplossing voor. Kijk voor een aantrekkelijke introductieaanbieding op http://bit.ly/1bTC1fu
Ondernemer: be social!